Fyfan vad du är bra
Vardagsliv

En hel hejarklack stod och väntade på att Therese skulle springa ut. När dom slår upp dörrarna för att släppa ut den näst sista klassen och springandes kommer Therese brister jag ut i glädjetårar. Ord kan inte beskriva hur stolt jag är över denna fina tjej. Theodors underbara faster. Efter utspringet rörde vi oss mot flaken som nu spelade hög musik och var fulla med glada studenter som firade denna dag. 




När flaken åkt iväg samlades vi hemma hos Johnne där det serverades god dricka och fantastisk mat. Om det är något jag kan så är det att äta. Jag tror jag gick tre omgångar till buffén och att få ner tårta efter var inga problem. 





Det var så många snälla människor där för att fira Therese och Theodor överöstes med kärlek. Vi hade väldigt tur att T mest låg och sov i vagnen, han har annars en tendens att bli väldigt kinkig om kvällarna men igår gjorde han ett undantag. Världens bästa bebis.








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?