Gårdagen
Vardagsliv

Vilken härlig och effektiv dag det var igår. Bloggen hamnade dessvärre åt sidan men det fanns helt enkelt inte någon tid att sitta vid datorn. Trots tomt på inlägg fortsätter ni att titta in här och det värmer i hjärtat.
Igår åt jag lunch med mamma, fikade och bebisgosade med fina Ida & Filippa i Vällingby, storhandlade och gjorde fotavtryck med Theodor. Middag fick jag inte i mig förens vid nio och när Theodor äntligen hade somnat (han var väldigt kinkig och ingenting annat än bröstet dög) var både jag och Daniel helt slut och vi lämnade lägenheten i kaos för sängen. 
I morse klev jag upp redan vid 04 efter att prinsen fått mat. Det kliade i fingrarna efter att få städa i ordning och jag ville hinna fixa mig, ta en dusch och slå in presenter innan det var dags för en ny omgång mat. Idag tar nämligen Therese studenten och vi är så stolta över henne. Det ska firas med dunder och brak hemma hos Johnne. Även farmor nettis ska firas då hon fyller år. 

Bilder från gårdagen
Min absoluta favorit thairätt, pad thai
Ida & Filippa

En glad Theodor





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?