Komplett
Hem/inredning

På grund av sjukdom har altanbygget skjutits upp och vi har hamnat efter i tidsplaneringen. Det är inte mycket kvar men ni vet dom där sista detaljerna, det som gör det lilla extra, är kvar. Jag vill inte lägga upp bilder än för det är mycket roligare att visa ett färdigt resultat med före och efterbilder där man ser den tydliga skillnaden. Pappa var här för någon vecka sedan och satte upp utebelysning och förberedde inför spottarna i altanen som Daniel sen satte dit. Det är så fint på kvällarna när det lyser upp och det jag gillar allra mest är belysningen i trappen. Ni ska få se :)
Tillsvidare har vi fått låna en matgrupp av Daniels pappa (vi har haft lite svårt att hitta någon som faller oss i smaken) men igår beställde vi hem en konstrottingmatgrupp som vi tror kommer passa som handen i handsken. Vi har redan en ny soffgrupp med bord men nu kommer altanen äntligen kännas komplett. På fredag blir allt klart. Det är vårt sista datum och därefter kan jag inreda med blommor, lycktor och filtar. 
Det är så otroligt skönt med uteplats på nedrebotten mot skogen med hund och barn. När jag har händerna fulla öppnar jag bara "balkongdörren" och grinden så sköter Måns sig själv. Det bästa är ändå radhuskänslan man får. 


 susanne

Såå underbart. Kanske kommer förbi och kikar sen när allt är färdigt. i helgen :D Vill också bara börja fixa på uteplatserna nu.. Gaaah. :D:D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?