KOPPAR
Hem/inredning

Jag har länge velat spraymåla gamla flaskor och burkar i kopparfärg men inte lyckats spara. Tills idag. Jenny åkte till Bauhaus och köpte en sprayburk innan hon kom hit i morse. Vi åt en långdragen frukost och sen gav vi oss upp i skogen och sprayade. Jag vill inte stå för nära altanen med risk för att färgen skulle blåsa. Vissa flaskor blev mindre bra medan andra blev riktigt fina. Vi blandade mattsvart med koppar.





Det här är en hörna som ständigt görs om. Jag älskar att lägga till och plocka bort detaljer efter humör. Idag fick mina flaskor stå där men nästa vecka kanske det dyker upp något annat. 


 Faster Jenny :*

Men gud va fint!! Du får komma och i reda hemma hos mig och Niklas också :D

Svar: Ja men självklart :)
Sandra



URL:


 Faster Jenny :*

Inreda* ska det såklart stå ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?