Kvalitetstid
Theodor 0-3mån, Vardagsliv

Varje morgon vaknar jag av att Theodor ligger tätt intill och sprattlar med armar och ben. Han ligger och tittar med sina stora blå i väntan på att jag ska plocka upp honom. Men det bästa på hela morgonen är hans underbara leende som går rakt in i hjärtat. Min prins har världens bästa morgon humör. Jag kan titta på honom i timmar och det behövs lite för att tårarna ska komma. Jag älskar att vara mamma. 
Idag gör vi inte många knop. Istället tar vi sängen med oss ut till soffan och myser bland kuddar och täcken. Kvalitetstid när den är som bäst. 
Daniel jobbar halvdag i dag och sen har vi en långhelg framför oss. Förhoppningsvis blir han frisk tills i morgon och midsommar. Midsommarafton firar vi hemma hos Susanne och Daniel med vänner, ståhej och en himla massa mat. På lördag är tanken att vi ska åka till landet och fira med min familj. 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?