När prinsen sover
Vardagsliv

Att blogga är inte alls lika självklart och enkelt längre. Tidigare la jag upp ett inlägg direkt "in the moment" men nu väntar jag alltid tills prinsen sover. Oftast väntar jag till kvällen. Theodors tid är den dyrbaraste och jag vill inte spendera den sittandes vid mobilen eller datorn. Det blir nog så mycket ändå. Det händer till och med att jag sitter på nätterna efter amning och klurar på ett inlägg som jag sedan börjar skriva. Allt för att det inte ska eka tomt här inne för länge. Det är så mycket som måste hinnas med på dagarna när han tar sina tupplurer. Om vi inte är ute och flänger brukar jag försöka ta tag i tvätten, disken, dammsuga osv som nu hamnar i sista hand. Theodor kommer alltid först sen kommer resten. Att städa och dona har alltid varit mitt prio ett när jag vaknar innan jag ens tänker på mig själv. Nu hinner jag knappt med hushållssysslor längre och jag vet inte hur jag skulle klara av allt ensam. Cred till alla ensamstående mammor/pappor där ute. 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?