Ny rutin
Vardagsliv

Efter bvc besöket mötte jag upp Louise och Amanda på en lunch hemma hos Louises föräldrar. Där stannade jag fram till tre för att sedan åka till jakobsberg och umgås med Emelie. Vi köpte med oss mat från tastys, som alltid levererar, och gick hem till henne. Där stannade jag i ca två timmar innan Daniel kom och hämtade mig. Nu när vi blivit så fotbolls intresserade fick jag välja om jag ville bli hämtad innan eller efter matchen. Att åka hem vid halv nio kändes lite väl sent med tanke på att jag inte visste hur Theodor skulle reagera på vaccinet. Jag tyckte det smartaste var att åka hem och ta det lugnt. Som tur är har Theodor hittills (peppar, peppar) inte fått några biverkningar. 

Jag fick många bra tips av er angående rutiner och nattning. Ikväll har vi badat tillsammans (som är en favorit sysselsättning) och sista målet ersattes med ersättning. Förhoppningsvis ska han sova lite längre och inte vakna lika ofta. Tusen tack för att ni tog er tid och beskrev era rutiner, en mamma till en annan! 

Emelie & Theodor.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?