Stålkvinna
Theodors förlossning / Efter förlossningen, Vardagsliv


Inget passar väl så bra som ett superman linne till en nybliven mamma. Bara det faktum att vi burit, förlöst & förser bebis med mat förtjänar en guldstjärna. Jag älskar mitt linne och bär stolt upp det. Efter en förlossning, ett ingrepp, två operationer och många sjukhusbesök har jag från första sekund gjort allt för att inte visa mig svag. Theodor ska aldrig behöva se mig ge upp och jag kommer genom hela livet ge honom allt jag kan oavsett tillstånd. Att vara mamma till en helt fantastisk son är den finaste gåvan jag någonsin fått och jag är evigt tacksam. 
Ursäkta skrytinlägg men jag kan inte sluta förundras över hur stark kvinnokroppen är. Ni män förtjänar också en guldstjärna för allt ni gör för oss kvinnor och för att inte glömma att utan er hade vi aldrig haft våra bebisar i famnen. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?