Tänk om Theodor blir allergisk
Theodor 0-3mån, Vardagsliv

"Tänk om Theodor blir pälsallergiker..?" Ni som följt bloggen ett tag vet hur mycket jag älskar djur och inte minst min Måns. Måns är en i familjen och jag kan inte föreställa mig ett hem utan honom. Många frågar mig vad jag skulle göra om Theodor blev allergisk mot pälsdjur men framförallt mot hundar. Jag har hört att barn som växer upp i ett hem med djur löper mindre risk för allergier. Måns är ofta framme och pussar på Theo och skyddar honom som sin egen. 
Om det nu i framtiden visar sig att Theodor blir sjukligt allergisk och inte kan vistas bland hundar utan att få allvarliga biverkningar tar vi det då. Jag har många i min närhet och familj som skulle ställa upp och hjälpa oss med Måns men att lämna bort honom till någon utanför familjen kommer aldrig bli något alternativ. Måns är en av oss och kommer alltid att vara det.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?