Två månader.
Theodor 0-3mån

Så behövd, mycket kärlek och många känslor har jag aldrig tidigare i mitt liv känt på samma gång. Under dessa två månader som jag fått erfara att vara din mamma har jag känt och upplevt allt det där plus miljoner andra saker. Det är ingen tvekan om att livet fått en total vändning, till det positiva. Att vara mamma har fått mig att se saker ur ett annat perspektiv och jag är inte längre min egen centralpunkt i livet. 
Det är otroligt hur mycket Theodor har utvecklats på bara två månader. Jag hade velat ha skillnaden från månad 1 och 2 på film. Numera är han vaken större delen av dagen, följer en med blicken, svarar med ett leende och orkar hålla upp huvudet. Han är fortfarande kinkig på kvällarna men det har dom senaste dagarna blivit bättre (peppar peppar). 
Är det inte fantastiskt hur en människa på bara nio månader kan bildas och att den utvecklas utanför magen lika fort. Lilla hjärtat du växer så det knakar.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?