Förberedelser
Min första graviditet

Hej å hå! Förlåt för dålig uppdatering men vilken dag det har varit. Från klockan 8 i morse tills nu har det varit full fart. Jenny kom hit för frukost och vid 10 hängde vi på låset till IKEA. Idag inhandlades spjälsäng - gardiner - lampa - matta osv till barnrummet och hör & häpna, vi fick upp allt på sin plats så jag har tillbringat större delen av eftermiddagen/kvällen åt att bädda i ordning och tvättat bebiskläder. Jag tänkte ta bilder på det fina rummet men det hann bli mörkt ute så ni får vänta tills i morgon. Det känns så skönt att vara klara med i stort sätt allt som har med förberedelser att göra. Vi är mer än redo för vårt lilla hjärta. Vi har även fått upp en jätte fin gunga i vardagsrummet som vi fick av min mamma för några veckor sedan. Det är en elektrisk gunga som står på golvet och den fungerar från nyfödd upp till nio månader. Perfekt om man har en kinkig liten som ständigt vill bli vaggad. Den har sex olika hastigheter och flera olika melodier/ljud som den spelar. Jag tänkte visa er den i morgon med resterande av bebissakerna :)
 
Nu sitter Daniel och väntar på att jag ska skriva klart så att vi kan kolla på ett avsnitt av Breakning Bad, vi har bara en säsong kvar att se :(





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?