Hundträning
Vardagsliv

Tro det eller ej men hittills har mina promenader med Måns varit guld värda och peppande. När det är dags för en promenad förbereder jag mig med bestämdhet och positiv energi och oj vilken skillnad det gjort. Jag går för tillfället inga långpromenader med honom då han framförallt behöver träning psykiskt och inte fysiskt. Han är en liten individ med ett stort ego. Varje dag gör vi olika övningar både inomhus och utomhus och vi har redan fått bättre kontakt och kommunikation. Jag ser fram emot nästa möte med Anna då vi ska ge oss på promenaderna och hundmöten. Roligt att se och höra (via kommentarer) att så många är nyfikna på hur det går för oss. Till er andra, det blir lite tjat om hundträning men hoppas ni har överseende med det! 

God natt från oss. Puss!





 LYFTMER

Vilka gulliga bilder! :D



URL: http://Lyftmer.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?