Kärt återseende
Vardagsliv

Idag kom Emelie hem till mig, en gammal klasskamrat jag umgicks med varje dag i tre år och ännu lite till, vi hade inte setts på kanske ett och ett halvt år men det kändes precis som igår. Har man en gång varit så bra vänner som vi var sitter det i. Nu ska det absolut inte dröja lika lång tid innan vi ses nästa gång men anledningen till att det har blivit så är nog för att det har hänt mycket i bådas liv med flytt osv. Eftersom att vädret bjöd på strålande sol köpte vi med oss lunch från tastys och åkte hem till Emelies mormor och morfar i jakobsberg för att låna deras uteplats. Där satt vi i timmar och pratade om allt mellan himmel och jord innan hon körde hem mig. En otroligt mysig dag och jag ser fram emot nästa träff ♡

Fina tulpaner fick jag.

Såhär såg jag ut i dag helt osminkad och casual.
Hemsk bild men jag bjuder på den.


 Anonym

Tack själv vännen :) vi ses snart igen! Hade en väldigt mysig dag <3



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?