Mega loppis
Vardagsliv

Idag var jag och Susanne på en mega loppis i Kistamässan och den var inte nådig kan jag lova, största loppisen jag varit på :) Loppisen öppnade klockan 11 så vi åkte lagom till öppning men det skulle vi inte ha gjort, det fanns ingen parkering och kön var milslång! När vi väl kom in blev både jag och sussie helt extas. Otroligt mycket gamla och underbara saker såsom gamla kassaapparater, mjölkkannor, sockerlådor & godismaskiner från tidigt nittiotal. Jag fick med mig så fina saker hem som jag tänkte visa er direkt i morgonbitti. Mitt absoluta favoritköp var en gunghäst från trettiotalet! Den måste piffas till lite men den kändes så rätt att ha inne i barnrummet :)

Kön vi hamnade i

Den nya designen är klar och uppe som ni kanske ser och jag är så nöjd! Tack Matilda.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?