Min dag
Vardagsliv







 
Jag började dagen med en promenad i solen upp till barnmorskan. Bebis ligger fortfarande fixerad (jag blev lite nojig när jag läste någonstans att det finns en liten risk att dom kan vända tillbaka sig efter att dom varit fixerade) och hjärtat slog 143 fantastiska slag. Alltid lika skönt att gå därifrån och veta att vår loppa mår bra ♡ Sf måttet var 33 och vi följer kurvan alldeles perfekt. 

Efter bm besöket gick jag hem till Linn för att bli bjuden på frukost & få mysa med underbara Alina. Solen lös som bara den så vi passade på att möta upp Michaela med smått för att köpa med oss fika och gå ner till vattnet. Tyvärr svek den oss ganska snabbt så vi packade ihop och mötte upp Isabell, Sandra & Melody och gick till en lekplats i närheten. Strax därpå slog klockan lunch och vi köpte med oss mat från GC och gick hem till Isabell. 
Vid två var det dags för mig och Jenny att åka och hälsa på våra småsyskon i Hässelby så hon plockade upp mig på vägen. Det har varit en fullspäckad dag och jag hade ingen som helst lust att ställa mig vid spisen så det fick bli donken. 

Nu pustar jag ut i ett varmt bubbelbad, här tänker jag ligga tills jag måste förflytta mig till sängen. Snart ser hela jag ut som ett russin haha ツ





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?