Min dag
Vardagsliv

Hej :) 
Vilken underbar dag det har varit idag hörrni! Har ni tagit vara på solen? Det har jag. Idag har jag nämligen haft en jätte mysig dag med Michaela och hennes underbara dotter Hilja som kom till världen för två veckor sedan ♥. Vi möttes upp vid halv tio och tog en promenad från brunna upp till centrum och hem till henne för en kopp kaffe och massa prat. Klockan rusade förbi och runt tolv åt vi lunch på GC innan det var dags för mig och Daniel att gå till mäklaren. Eftersom att vi gick med vinst på den förra lägenheten måste vinstskatt osv räknas ut inför deklarationen som kommer i april. Mycket prat om siffror hit och dit innan vi kom fram till hur mycket vi skulle betala. Nu ligger vi i soffan och myser framför Breaking Bad (det finns bara en säsong av Orange is the new black på netflix så vi måste börja följa något annat) och jag funderar på vad vi ska laga till middag.
Äntligen har Daniel börjat må bättre och ska förmodligen till jobbet i morgon. Han har varit sjuk i en vecka nu och det blir ganska stökigt att ha honom hemma haha ;) men det är mysigt också såklart. Men jag vill kunna bädda på morgonen och skura lägenheten men det går inte när han är i vägen, pedant är bara förnamnet. Men nu kan vi äntligen göra klart i barnrummet, jag börjar bli lite otålig.
 
Underbart söta Hilja redo för att gå ut. 
 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?