Morgonkaffe
Vardagsliv

Godmorgon :)
Emma smsade mig i morse och var sugen på en morgonfika. Vi möttes upp på gc strax efter frukost och vi fick även sällskap av Josefine. Det blev en timme full med prat om förberedelser och bebis. Både Emma och Josefin är gravida med bara en vecka i från varandra så det skiljer ca två månader mellan oss. Jätte mysigt att det är fler som är gravida i Kungsängen och som ska ha så tätt inpå. 
Nu tänkte jag gå en promenad med Måns innan vi ska åka iväg på det tredje och sista mötet med hundpsykologen (iaf det sista inbokade). Idag ska vi träna på hundmöten och jag vet inte om jag vågar ha så höga förväntningar?! Hoppas verkligen att Anna har tips på hur jag ska göra när Måns går upp i varv när han ser en annan hund. 
 
Om en liten stund lägger jag upp bilder på det nästan färdiga barnrummet :). Trevlig onsdag vänner!


 Josefine

Jättekul att träffa dig idag! Vi får ta en promenad med hundarna när ni är redo!
Kram jossan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?