Så mycket kärlek ♡
Min första graviditet

Vem är du där inne? Hur ser du ut? Vem kommer du att vara lik? Kommer du att få pappas stora blåa ögon, min lilla näsa eller kommer du få en blandning av våra drag. Nu är det snart bara fyra veckor kvar till bf och jag börjar bli otålig. Men liten får stanna inne i magen ett litet tag till och lägga på sig mer vikt medan vi ska inreda i barnrummet och göra klart det sista här hemma. Vi längtar så efter dig 

Häromdagen berättade jag att jag varit och hämtat ut ett paket på posten och jag tänkte visa vad det innehöll. För ca 8 veckor sedan (det tog längre tid än väntat..men den som väntar på något gott) beställde jag två fotostenar från en super duktig tjej. En sten med ultraljudsbilden, vi kommer nämligen inte att rama in ultraljudsbilden så jag ville göra något personligt med den,  och en sten med en bild på när Daniel håller sina händer på magen med en fin tillhörande text om moder & faderskap. Den sistnämnda är min absoluta favorit men fortfarande lite privat. Så den visar jag när vi hittat en bra plats för stenen att stå ♡







 Sussi

Men vilken ball.. :D:D



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?