Solna C
Vardagsliv

Hej vänner 
 
Idag var första dagen på väldigt länge som jag var tvungen att ställa larm på klockan (förutom igår då jag var tvungen att gå upp och förbereda i barnrummet inför målningen med mamma). Dessvärre till ingen nytta, mvc hade gjort bort sig igen. Jag skulle träffa läkaren där idag och förlänga min sjukskrivning med en dag då det blev ett glapp mellan sjukskrivningen och graviditetspenningen. Onödigt att förlora pengar när det inte behövs. Jag hade tid 9.20 så jag sitter där i väntrummet när en barnmorska kommer in och frågar vem ska jag träffa, jag berättar att jag ska träffa läkaren och då talar hon om för mig att han inte är här idag och att min tid inte finns med i datorn. Inte igen! Nu är det andra gången min tid har "försvunnit" och jag har fått stressa upp till centrum i onödan..Jag berättar det för henne och hon lyckas klämma in mig på en ny tid i morgon. Väldigt irriterande att mina tider bara försvinner men det som stör mig är att dom säkert tänker "stackars gravida förvirrade kvinna". Jag skriver alltid upp alla tider jag får av bm när jag är där på besök så det är inget jag går runt och försöker komma ihåg i huvudet. Men dom är väldigt snälla och hjälpsamma på mvc i Kungsängen och det ska dom verkligen ha cred för! 
 
Anyways, efter missförståndet åkte jag och hämtade upp Izabella vid tio tiden för att åka till Solna centrum. Vi uträttade lite ärenden och jag köpte bra att ha saker till bebis. Vi åt en god pastalunch och pratade massa strunt :D. Älskar att hon är så lätt att umgås med och att vi går igenom nästintill exakt samma saker just nu. På väg hem plockade vi upp Tonic och väl hemma gick jag på en långpromenad med vovvarna. Det är viktigt att hålla sig i form nu!
 
Bild från Thailand
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?