Täby C
Vardagsliv

I morse när jag slog upp ögonen hoppades jag på att jag sett fel, inte kunde det väl vara storm och snö ute. Tyvärr låg det snö på backen och retades (man får inte glömma bort att det bara är mars) men trots vädret gav sig jag och Susanne ut på en PW. Vi fick ett tufft motstånd och kunde knappt prata med varandra men inget slår väl att få känna sig hurtig en lördags morgon. Vid två gick Daniel över till grannen för att spendera dagen/kvällen där och spela pokerturneringar. Medan karlarna höll sig sysselsatta på eget håll tog jag och Lisette bilen till Täby centrum och strosade omkring i alla möjliga affärer. Påväg hem svängde vi förbi plantagen och köpte med oss härliga vårblommor och sen åt vi middag på donken. Nu har vi precis kollat på en film och ätit massa onyttigheter. 
 
Hoppas ni haft en toppen lördag ツ
 
En liten skymt av det blivande barnrummet.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?