Trettiofem
Min första graviditet

Nu är det inte långt kvar och det har börjat kännas i nerverna. Jag är fortfarande inte nervös inför själva förlossningen (jag kan inte påverka hur den kommer att bli i slutändan och jag gör mitt bästa för att förbereda mig mentalt) men det känns pirrigt att jag snart kommer att få titulera mig som mamma. Bebis sparkar och har sig i magen och eftersom att h*n ligger med ben och armar på min högra sida är det dom revbenen som får ta smällarna, kan bli lite ömt ibland men absolut värt varenda sekund jag får känna liten röra på sig. 
Än så länge visar vågen en viktuppgång på +9 kg och jag har haft turen att inte bli vätskefylld, jag kan fortfarande ha mina ringar och skor. 

I veckan ska vi börja handla möbler till barnrummet och jag längtar så till att få tvätta upp dom små kläderna och vika in dom i byrån ♡






 Michelle - mamma till Leona

Vilken himla liten och fin kula du har :)



URL: http://michellem.vimedbarn.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?