Cozy saturday.
Vardagsliv

Godmorgon söndag,
Strax efter 06 bestämde sig prinsen för att göra morgon då han inte ville somna om efter måltiden. Medan Daniel och T låg och mös passade jag på att ta en lång dusch med inpackning och måla naglarna. Det gäller att vara effektiv när vi båda är hemma. Numera är jag bokstavligt talat tvungen att duscha flera gånger per dag på grund av svettningar som amningshormonerna bidragit till. Jag har aldrig haft problem med det förut men nu är jag konstant varm. För att inte tala om all mjölk som väljer att spruta åt olika håll och kanter. Ammar jag från ena bröstet läcker det andra osv. Det lite mindre glamourösa livet haha. 
Igår kväll efter grillningen hos Daniels pappa dukade vi fram allt jag gillar i snacks väg. Popcorn - gurka & morötter - dipp - naturgodis - glass & coca cola. Ett tips till alla er som brukar äta chips och dipp, prova att doppa popcorn i stället, så mycket godare! Vi kollade på gladiatorerna och Forest Gump men som vanligt hann jag inte se slutet innan ögonen gick i kors. En lördag precis i min smak. 

Jag kan kolla på er i all evighet.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?