Final.
Vardagsliv

Igår tillbringade vi större delen av kvällen hemma hos Micke & Carina med Louise. Dom bjöd på en riktigt god middag och tilltugg. Ibland är det verkligen skönt att inte behöva ställa sig vid spisen men framförallt så är det trevligt att bli bortbjuden. Finalen av Let's Dance var på i bakgrunden och jag hade hoppats på att Steffo skulle vinna. Det har blivit lite av ett fredagsnöje att följa programmet och plocka fram stora snacksskålen. Dessvärre hade jag feber även igårkväll så direkt när vi kom hem bäddade jag ner mig. 

Idag gjorde vi morgon vid sju när prinsen slog upp sina stora blå och ville ha mat. Efter att han somnat om passade jag på att plocka lite här hemma och tvätta en maskin. Trots att han sover mycket på dagarna hinner jag inte alls med lika mycket som tidigare. När han är vaken vill jag inget annat än att kolla på och prata med honom och när han sover ska jag hinna duscha, göra mig i ordning, äta och vila. Det är lätt att man glömmer bort hälften men bra mat och vila behövs för att jag ska kunna ge honom den näring och tid han behöver. 
Ikväll ska vi grilla med ett par vänner och kolla på melodifestivalen som riktiga Svensson. Jag hoppas att regnet upphör men tills dess kommer familjen inte röra sig ur sängen mer än för att hämta mat och gå ut med hunden haha. Just nu ligger vi och kollar på en dokumentär om delfiner och funderar på vem som ska göra i ordning frukost. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?