Fransar & shopping
Skönhet, Vardagsliv

Godmorgon lördag!
Igår hade jag tid hos Camilla för påfyllning av fransar klockan 12. Jag var rädd för att jag inte skulle klara av att ligga i samma position i en timme men jag och Daniel åkte till jakobsberg tidigare för att leta efter en sittring. Tyvärr hittade vi ingen men jag fick med mig en mjuk nackkudde som fungerar lika bra. Ett par tights och ett snyggt linne från H&M fick också följa med mig hem. Jag kände för att unna mig lite vårnytt. Så länge jag orkar tänker jag fortsätta göra fransar för det är så värt att vakna upp på morgonen och känna sig vacker trots ruffset i håret och påsar under ögonen. Vi passade också på att äta lunch på BK innan vi åkte hem. 
En jätte mysig dag med en olidlig smärta som påföljd. Det värsta av allt är att åka bil och när vi kom hem slängde jag mig i sängen och låg där tills middag. Louise kom förbi för bebisgos och Daniel och Mika hade bokat grabbkväll. Dom grillade hamburgare och drack öl till sen natt =). 









NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?