Grillat är godast
Vardagsliv

Här ekar det med dålig uppdatering och jag som har så mycket att dela med mig av. Solen har påverkat mitt mående något enormt och jag har tagit vara på dagarna i den mån kroppen orkat. Igår slog Theodor upp sina blå redan vid 04 och var inte alls lika villig att somna om som sin mor. Förvånandsvärt nog hade jag ingen feber och det ögonblicket fick inte gå till spillo så jag passade på att storstäda, tvätta & ta en promenad med både Måns och bebis. Vi gick hem till Daniels pappa och tillbringade större delen av dagen där tills det vankades grillning hos grannarna. Framåt eftermiddagen började svanskotan värka mer och mer och febern smög sig på. Tur att jag hann med så mycket under dagen att det inte gjorde något att kvällen blev kort. 

Grillat och taco är mina absoluta favoriträtter men en saftig köttbit och den obligatoriska halloumin är nog snäppet godare. 

Idag har jag spenderat den ännu varmare dagen på Golden Caves uteservering tillsammans med bästis. Vi åt lunch med Sebaztian och Roger och njöt av solen och glädjen den sprider. Vid halv tre tog jag bussen tillbaka mot brunna för ännu en kväll med grillning men idag hos Daniels pappa. Daniel har hjälpt honom med att bygga staket hela dagen. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?