Kungskalas
Vardagsliv

Varje år är det kungskalas i Kungsängen centrum och igår var det dags igen. Det hålls i olika evenemang och uteserveringarna är proppfulla. Det var en helt perfekt dag och solen var framme för att stanna (ett tag blev det nästan lite för varmt). Vi åt lunch med hela familjen Hedgren och vänner samtidigt som vi skvallrade om allt folk som gick förbi. Framåt kvällen samlades ett gäng på GC för att se live uppträdande och dricka ett eller två glas. Vi stannade bara en liten stund för att sen åka hem och mysa ner oss i sängen hela familjen.

Nu när jag mår så mycket bättre vill jag ta så många promenader jag hinner med. Vi gick hela vägen till centrum and I felt nothing.
Jag var tvungen att fota Daniels läskande cider, än är jag inte redo för alkohol.

Gårdagens mamma.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?