Nya fransar
Vardagsliv

Idag mötte jag upp syster min i Jakobsberg för att fylla på mina fransar vid tolv. Medan jag i 45 minuter blev ompysslad tog Jenny en promenad med Theodor. Det gick inte en sekund utan att jag tänkte på honom men det är viktigt att inte glömma bort sig själv. Jag fick värsta egoboosten när jag kom hem då Daniel berättade hur fin jag var trots en slarvig toffs och ett osminkat ansikte. Fransar gör så mycket och det är underbart att inte behöva sminka sig, långa fransar och en gyllenbrun hy är mitt tips. 
Det är så lätt nu när T är liten och sover som en stock i vagnen, flaska tar han också utifall han skulle vakna upp och bli hungrig. När jag var klar bjöd Jenny mig på lunch och gav Theodor en jätte fin tröja hon köpt i smyg. På lördag är det min tur att shoppa om vädret tillåter. Jag och Jenny tänkte ha en heldag inne i stor Stockholm med mysiga promenader, spendera alldeles för lång tid på uteserveringar och strosa i affärer. Dessvärre ser det inte lovande ut på SMHI. 








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?