Nya läsare
Vardagsliv

Godmorgon - både gamla & nya läsare. Nu på senare dagar har jag märkt hur statistiken ökat och även kommentarerna. Jag blir lika glad varje gång jag kikar in på bloggen och upptäcker en ny kommentar eller att statistiken är något högre än förgående dag. Jag bloggar i första hand för mig själv och för att jag ska kunna blicka tillbaka men att ni återkommer varje dag och lämnar en glädjande kommentar gör så att jag vill uppdatera ofta och vara en aktiv bloggare. Så fortsätt med det kära ni! Som ni säkert märkt har bloggen fått några nya kategorier och den handlar numera om livet som nybliven mamma och inte om så mycket annat men det är just vad mitt liv kretsar kring idag. Att ta hand om Theodor är prio ett. 
Igår ringde jag och beställde hem min förlossningsjournal så inom en snar framtid ska ni få min förlossningsberättelse. 


 Nathalie

Vet inte alls vem du är, kommer inte heller ihåg hur jag hittade hit. Men gillar din blogg jätte mycket:) har själv en bebis på 2 månader och då är det så kul å läsa om andra med en liten :) brukar inte vara duktig på att kommentera men nu blev jag tvungen :) hoppas du kryat på dig!

Svar: Ååh vad gullig du är och vad roligt att du hittat hit! Jag hoppas jag skriver om sånt som du tycker är roligt att läsa om. Nej men vad roligt :) Tiden går så fort, Theodor är redan 5 veckor. Tusen tack!
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?