Sängen till soffan
Theodors förlossning / Efter förlossningen, Vardagsliv

Vi har tillbringat större delen av dagen i soffan förutom den timmen vi var uppe i centrum på bvc. Jag flyttade ut täcke och kuddar så att vi skulle få det extra mysigt och satte på en film. Både jag och T slocknade nästan direkt och när jag vaknade upp stod tempen på 38,7. Det är femte dagen med feber och utan ork så i morgon tar jag mig i kragen och ringer till vårdcentralen och ber om ett blodprov. Förhoppningsvis kan dom se om det har med infektionen jag fick att göra så att vi slipper åka till ks. Innan vi åkte hem från sjukhuset sa dom att jag skulle höra av mig direkt om jag fick feber eller började få ont i magen men jag har hela tiden hoppats på att febern skulle släppa och att jag skulle bli bra. Jag orkar inte spendera en dag till på akuten eller på sjukhus över huvudtaget. 
Daniel köpte med sig hämtmat så att vi slapp tänka på middag och hela familjen ligger nu och myser bland täcke och kuddar. 

Både min mamma och Daniels mamma har hittat lite bilder från när vi var små, vem tycker ni Theodor är lik? 

Jag några timmar gammal
Daniel 
Theodor


 Emilie

Jag tycker att han liknar dig :)

Svar: Du är bland dom första som tycker det :) Vad roligt att höra. Ni har fått en riktig liten sötnos! Kram
Sandra



URL: http://emilies.blo.gg





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?