Svar på fråga
Theodor 0-3mån

" Nu när han är en månad gammal vilken storlek har han i kläder? Vore kul att veta med tanke på att det är så olika för alla :) "
 
När Theodor föddes var han väldigt lång (55cm) och kunde redan då ha vissa plagg i storlek 56 beroende på vart kläderna var köpta. Idag är han 5 veckor och 4 dagar och använder 56 och 62. Jag fick ständigt höra hur liten mage jag hade under graviditeten och att jag skulle få en liten bebis. Vi köpte därför en hel del kläder i storlek 50 som han aldrig hann använda. Det får bli till nästa bebis. 
 
Theodor 5 veckor och fyra dagar bredvid Alina 4 månader och 12 dagar. 
 
 


 Linn

Sötnosarna!💕



URL:


 Nathalie

Fick höra samma, till och med min bm sa att jag nog skulle få en liten bebis - ut kom en kille som va 53 lång och vägde nästan 4kg :) så magen kan vara så missvisande! Bodys i strl 50 använde vi bara några ggr alldeles från början..



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?