Swimming pool
Vardagsliv

Efter att ha städat i lägenheten tog jag och mini en promenad till farfar Johnne för att tillbringa dagen på hans baksida med Jenny och Felicia. Vi åt lunch, solade och bedömde Felicias kullerbyttor i vattnet. Jag älskar att umgås med mina systrar. Mika kom också förbi och agerade lekfarbror när vi inte var lika roliga längre. Något jag jag ser fram emot och längtar till är att ta ett dopp både i badkaret och i poolen. Vanligtvis är det standard för mig att ta ett varmt bad innan jag börjar dagen men nu dröjer det någon vecka till, minst. 

Mycket mer sommar än såhär blir det inte.




Från ingenstans dök ett stort grått moln upp som täckte hela himlen och dagen avslutades med att vi alla sprang in i våta badkläder och bytte om i hallen. 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?