03.49
Vardagsliv

Tidsuppfattningen är lite annorlunda nu när det både är mörkt ute när vi lägger oss och mörkt när vi vaknar. När Theodor började jollra och sparka mig i ryggen (ja han har fått sova mellan oss nu när han är extra kinkig) kunde jag inte tänka på annat än att han har varit duktig som endast vaknat tre-fyra gånger under natten. Tills jag kollade på klockan 03.49. Mindre duktig. Och han var sådär löjligt pigg. Det här är väl en av dom nätterna som faller sig i statisktikledet "förlorad sömn det första året". För i natt har jag inte sovit mycket alls. 
Utan att tänka efter för mycket har vi nu bytt blöja, matats och upptäckt att ena tanden har blivit liiiite mer tydlig än igår kväll. Det kan inte vara lätt. Jag vet själv hur det var med min visdomstand. Jag kunde varken sova eller äta och jag ville slita ut den med en tång på plats. Så Theodor, håll ut!










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?