BADA.
Theodor 7mån-10mån, Vardagsliv



Jag är SÅ glad över att vi gick på babysimmet förra onsdagen och knäppte några bilder på Theodor under vattnet. Riktigt häftigt.

Onsdag idag vilket för vår del betyder BADA. Theodor får bada under babysimmet och han får bada när vi kommer hem. Jag har tidigare enbart duschat av honom när vi kommer hem (för att tvätta bort kloret) men han blir så besviken när jag tar upp honom. Det finns inte mycket som slår att bada för den lille mannen. Inget mig emot då det är otroligt mysigt. 
Idag har vi hängt med min syster hela dagen och Måns har fått sig en rejäl promenad. Nu sitter vi med badpackning på bussen påväg till bro, 15.30 börjar dagens lektion och ikväll får vi middagsgäster i form av Theodors gudföräldrar.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?