Bloggtid
Vardagsliv

Måns ligger tätt intill, Theodor och Daniel sover medan jag tar mig tid att uppdatera er och har "inte ok"  på i bakgrunden. Att titta på tv gör jag nästan aldrig längre (bortsett från repriser av ph och bb när Theodor har lagt sig) men jag hänger inte alls med i tv världen. Jag älskar att vi har TiVo som spelar in allt jag någon gång i framtiden kanske vill se. 
Anyway, tanken var att jag skulle ta mig tid att söka runt bland klädessidor för barn. Jag älskar Zaras minikläder och Pompdelux har ett underbart utbud och..där tog det slut. H&M, Lindex och Kappahl i all ära men jag är ute efter något nytt. Har ni något förslag? Vart handlar ni bebiskläder? Hit me!
 


 Josefine Molin

Cubus har ibland lite roliga och coola barnplagg!

Kram



URL:


 Anonym

Name it! Finns i Bromma blocks. Finns en hemsida också!



URL:


 Nathalie

Tycker det är kul med kläder som inte är massproducerade. Tycker littlerookies och 2sweets har fina kläder :) googla, vet inte exakt vad hemsidorna heter men vet att dom finns på instagram :)

Svar: Men åh vad roligt. Jag har faktiskt aldrig hört talas om dessa märken! Älskar att vara lite "udda" och hitta något inte alla andra har :)
Sandra



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?