En morgon.
Theodor 3mån-7mån

Godmorgon vänner,
Har ni sovit gott? Här hemma fortsätter Theodor att briljera och att äta på nätterna är numera ett minne blott. Han sover hela natten om det inte är så att nappen behöver stoppas in. 
Varje morgon hos oss börjar i stort sätt likadant. Theodor vaknar någon gång mellan 06-07, jag låter alltid honom ligga kvar i sin säng en stund men efter ett tag blir han otålig och då bär antingen jag eller Daniel över honom till vår säng där han tuggar på Sophie medan jag vaknar till. Det märks att amningshormonerna inte längre finns där och jag är tröttare än någonsin. Efter ungefär en halvtimme vill Theodor äta frukost och gröt är favoriten. En och en halv portion äter han nästan alltid. Jag är SÅ glad över att Theodor är glad i maten och växer som han ska. Mätta och belåtna tar vi antingen ett bad eller leker på en filt. Det dröjer inte länge innan prinsen gnuggar sig i ögonen och vill somna om i ca två timmar. Det är guldvärt att alltid veta att möjligheten finns även för mig att få ytterligare två timmar sömn. På dagen är det svårare att sova. Hur ser en typisk morgon ut för er? 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?