Handla billigt hos Trademax
Hem/inredning

Något av det bästa med att driva en blogg är att företag vill samarbeta för att synas. Jag vill inte att min blogg ska innehålla allt för mycket reklam eller sponsrade inlägg men när det kommer till företag som jag själv gärna handlar hos eller åtminstone dagdrömmer om tackar jag inte nej. Trademax är ett sådant företag. Med ett stort utbud av allt från sängar - soffor - utemöbler - heminredning till belysning - spabad - mattor och mycket därtill för en billig peng kan jag varmt rekomendera Trademax
Som jag nämnt tidigare vill jag byta ut vår inredning i lägenheten och inte minst soffbordet. Det har blivit slitet och vi drömmer om ett nytt. Hos Trademax har vi hittat ett flertal favoriter som både jag och Daniel kan tänka oss. Dom flesta bord finns i olika färger och storlekar.
 
Dessa bord från Trademax.se är våra favoriter hittills. Klicka på bilderna för att komma direkt till sidan.
 
 
 
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?