KASS.
Vardagsliv

Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte funnit någon motivation. Fram till ungefär 15 har dagen varit kass. Daniel och jag har inte varit sams, jag har världens onda knöl i bröstet (misstänker ännu en mjölkstockning) och ryggen värker. På eftermiddagen träffade jag och Theodor Johanna som piggade upp tillvaron. I två timmar satt vi och pratade innan vi åkte vidare hem till mamma på middag. Hennes lägenhet kommer ut för försäljning inom kort och jag hjälpte henne att rensa i skåpen. 
I morgon hoppas jag få en bättre dag med mycket glädje.

Genom allt kommer jag att stå vid din sida.




 Emilie

Åh, jag hatar verkligen sådana dagar när det mesta bara känns tradigt. Tur att det bara kan bli bättre då :)



URL: http://emilies.blo.gg





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?