Kroppslyx
Vardagsliv

Jag är precis hemkommen efter en otroligt välbehövlig massage. Min första någonsin i Sverige faktiskt. Det kändes i ryggen efter att ha burit omkring på Theodor i snart sju månader plus dom nio månaderna han låg i magen. Varför unnar man sig inte kroppslyx lite oftare? Skönt var det och ännu skönare är det nu efteråt. Jag fortsätter lördagskvällen i soffan framför så mycket bättre och har dukat fram onyttigheter.
Daniel är sjuk (igen) och medan han har kurerat sig har jag och mamma varit utomhus mestadelen av dagen. I timmar var vi ute och gick men när fingrar och tår frös till is gick vi hem, gjorde i ordning lunch och fixade mamma festfin. Hon ska på bröllopsfirande - inflyttningsfest - födelsedagsfirande i ett och idag var det jag som la maken. 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?