Lördag i november
Vardagsliv

God morgon vänner eller för oss är det snarare god förmiddag, 
Regn och rusk är signatur för november men jag kan inte låta bli att tycka att det är mysigt. Lite. Det som stör mig mest är regnet som har en tendens att kännas som om att någon spottar en lite smått i ansiktet dagarna i ända. Det regnar inte tillräckligt mycket för att klä in vagnen i regnskydd, ta på sig regnkläder och använda paraply men ändå tillräckligt för att mina skor ska läcka in. Ja, ni förstår. Det jag gillar allra mest med november är att det är min födelsedagsmånad (29 november), det är ljus och lyktor som agerar ljuskälla i dom flesta hem, det är inte ångestframkallande att spendera kvällar/helger hemma i soffan och julpyntet går inte att missa ute i butikerna.
 
Idag kommer mamma hit för att spendera tid med sitt barnbarn (jag blir allt mer bortglömd hehe). Vi hade tänkt ta en fika och ge oss ut på en långpromenad med hundarna. Framåt kvällen har vi ingenting planerat och det känns väldigt skönt. 
 
En liten jag. Ser ni några likheter mellan mig och Theodor?
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?