MÅNDAG.
Vardagsliv


Godmorgon måndag!
Vi har börjat denna morgon med att dra oss lääänge i sängen, eller dra och dra, jag har försökt med allt för att få ytterligare någon minuts sömn medan Theodor inte alls tyckte att vi skulle sova vidare. Istället gick vi upp och lekte med bunkar och slevar. Vad lätt det har blivit att underhålla Theodor nu när något så enkelt som bunkar är roligare än alla leksaker tillsammans. Dammsugaren är också intressant så jag passade på att dammsuga lägenheten med en krålande liten hack i häl. Perfekt träning kombinerat med städning. 
Nu sover Theodor och jag passar på att avnjuta en frukost. Alltför ofta glömmer jag bort att äta på morgonen vilket brukar göra sig påmint vid lunch. Något jag har tänkt på är hur Theodor kan bli alldeles svettig i pannan när vi ger honom flaskan. Är det någon mer som märk det på sina bebisar?


 susanna

Känner igen det där med pannsvetten;-) Min Loui blir också helt blöt i pannan varje gång han äter.. vet inte vad det beror på egentligen.

Svar: Skönt att vi inte är ensamma :) Undra varför dom blir helt svettiga av att äta ur flaskan! Kram
Sandra



URL: http://decor8ing.blogspot.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?