Sju månader
Theodor 7mån-10mån

Igår blev den finaste människan på jorden sju månader. För sju månader sedan vändes hela mitt liv upp&ned på ett ögonblick. På ett positivt sätt såklart. Jag har lärt mig vad ovillkorlig kärlek är och jag har fått äran att vara den viktigaste personen i Theodors liv. Hur frustrerad jag än är i vissa situationer kan jag inte hålla minen när Theodor ler sådär löjligt stort och nyper mig i ansiktet. Som häromdagen, när jag låg bredvid Theodor i sängen och gjorde allt i min makt för att få honom att somna. Från ingenstans slår han upp sina blå och tittar länge på mig i tystnad innan han börjar spotta och jollra sitt allra högsta. Då brast det och jag skrattade tills jag grät. Min skatt.
Du är min livsglädje och jag kommer föralltid att stå vid din sida. Från första stund tog du oss med storm och kärleken växer sig starkare för varje dag som går.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?