Tack!
Vardagsliv

Jag vill börja den här morgonen med att säga tack! Tack för att du är du och för att just NI läser min blogg. Ni svarar på mina frågor, ger mig tips när jag har funderingar och skickar värmande kommentarer. Att ni lämnar spår efter er gör det så mycket roligare att blogga och till stor del är det för er som jag varje dag går in och skriver. Ni har hjälpt mig SÅ mycket i mina tankar kring mammalivet och ger mig världens bästa tips. Även om det inte alltid fungerar för oss så kan andra ta del av era kloka kommentarer och kanske fungerar det för någon annan. Ni har delat med er av hur nattningsrutinerna ser ut hemma hos er, när jag mådde som sämst gav ni mig den bästa feedbacken gällande mjölkstockning, ni tipsar om nya härliga klädmärken när jag tröttnat på dom vanliga och mycket därtill. 
Jag har varit pinsamt dålig på att svara individuellt på era kommentarer men jag läser varenda en. Från och med idag ska jag vara extremt noga och ge er den kärlek ni ger mig! Stor kram till er alla.






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?