Tänder och pussar
Theodor 3mån-7mån

 
Den här glada killen är numera inte tandlös. Två små tänder på den undre tandraden har tittat upp och det är tydligt att Theodor också märkt det. Det har varit kämpiga nätter, ÄR kämpga nätter, och jag misstänker att även någon tand där uppe är påväg ut. När Theodor ska dricka skrapar han i tänderna i glaset/muggen så det låter något fruktansvärt och jag ryser varje gång. Han tycker att det är skönt att borsta dom små som sticker upp med tandborsten (antar för att det kliar?) och majskrokar är skönt att tugga på. Så länge han inte tuggar på mamma är jag glad haha. 
 
Något annat Theodor har börjat med är att pussa ihjäl mig på morgonen. Okej, för honom kanske det inte är pussar men så länge han inte kan prata har jag bestämt att det är pussar. Theodor öppnar munnen och lutar sig mot mig och blir jätte glad när jag pussar på honom. Tänk att på fredag blir han sju månader. SJU (!!) hela månader. Ska det verkligen gå såhär fort.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?