Tar sig framåt
Theodor 3mån-7mån

Jag hintade igår (5/11) om att Theodor tagit sina första kråltag. Den här gången gick det framåt. Inte många tag men tillräckligt för att jag skulle få det på film och han gjorde det om och om igen. Lockbetet var mitt gröna bankomatkort, konstigt nog haha, och mitt blåa busskort. Det får inte ligga sådär väldigt långt bort utan det måste vara alldeles lagom annars tvärvägrar han. Att kråla runt i cirklar och bakåt har han kunnat i någon vecka men just framåt har varit knepigt. Det lär slå tillbaka rejält men jag längtar faktiskt lite till när han ordentligt kan ta sig framåt. Jag har en bild av att Theodor lättare kommer att kunna underhålla sig själv och inte bli frustrerad på samma vis. 
 


 Idas beauty ~ LOPPI:s skönhetsexpert & nybliven mamma till Filippa ♡

Åh vad duktig han är! :D



URL: http://blogg.loppi.se/idasbeauty





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?