04.58
Vardagsliv

Här inne ekar det nästintill tomt och det får jag lite dåligt samvete över. Dessvärre finns det inte sådär jätte mycket roligare att uppdatera er om än att vi kämpar på med nätterna och min kropp verkar ha det trögt på återhämtningsfronten. Natten till igår vaknade Theodor ca 4 gånger för att vid 05.30 vara piggare än någonsin. Daniel gick upp och badade prinsen, lekte en stund innan han i vanlig ordning somnade om vid 08. När det var dags att kliva upp för dagen ryckte Theodors farmor in och tog med honom till sig (hon bor i porten rakt över oss) och när vi fått snooza i någon timme blev vi bjudna på frukost. Otroligt lyxigt och inte nog med det så bjöd hon även på middag. Jag ser inga nackdelar med att ha min fantastiska svärmor bara några kliv bort.
 
I lördags fick vi avboka middagen med Susanne och Daniel på grund av sjukdom från deras sida och istället blev vi bjudna på finmiddag i Bålsta av Pillan, Emil och Chriztian. Dom har precis fått tillökning i chihuahuafamiljen (från två till tre) och jag var på riktigt i himmelriket. Gissa om Daniel har fått skavsår i öronen av allt tjat om en till hund haha. 
 
I morse slog Theodor upp sina stora blå strax innan fem och den här T R Ö T T A morsan hade inget annat val än att fylla upp ett bad och plaska medan vi sjöng till babblarna. Jag lyckades förvånandesvärt somna på förmiddagen när T tog sin förmiddagsnap. Nu knackar Jenny snart på dörren, vi hoppas på att regnet ska upphöra så att vi kan ta oss till affären och handla lunch. 
 







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?