Ångest
Vardagsliv

Hoppas ni har haft en riktigt skön helg, det har vi. När killarna vaknade i morse åt vi frukost framför Nyhetsmorgon med tända ljus i hela lägenheten. Daniel som inte alls brukar uppmärksamma små saker eller förändringar här hemma tyckte att det var riktigt mysigt och gav julkänsla. Mer tända ljus i fortsättningen! 
Lunch åt vi hemma hos Daniels pappa tillsammans med hans familj och nu såhär i efterhand får jag lite ångest. Det serverades bananpannkaka med tillbehör, rostbröd, bacon, stekt ägg och bönor. Jag älskar bönor. Dock glömde jag fullständigt bort att jag fortfarande ammar Theodor under natten och att bönor inte alltid är det bästa för magen. Jag håller tummar och tår för att han inte ska reagera på mitt matintag. 
 
Nu skriker min mage efter påfyllning och bättre blir det inte av grilldoften som känns över hela grannskapet. Vi trotsar höst och vinter och grillar till middag. Köttet har legat i egengjord marinad i snart två timmar, hemmagjord klyftpotatis med rotfrukter ligger i ugnen och sallad plus halloumi står redo i kylen. Daniels syster är här och gör oss sällskap.
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?