Beställningar
Armband som gör skillnad, Vardagsliv

Dagens beställningar är iväg skickade.


Idag har vi hängt med höggravida Evangelina och syster min. Det pärlandes armband men framförallt pratade vi om den kommande förlossningen. Jag är så A V U N D S J U K! Det är verkligen det absolut häftigaste och mest fantastiska en kvinna kan gå igenom och jag skulle inte byta bort det mot något. Att få upp sitt barn på bröstet är magiskt. Jag blir tårögd bara jag tänker på det. 

Framåt eftermiddagen började jag tröttsamt nog känna mig hängig och febrig. Inte igen snälla. Det går i en ond cirkel här hemma. Theodor smittar mig, jag smittar Daniel och Daniel smittar Theodor, ja ni förstår.

Theodor trampade på Theodor i magen och fick en spark tillbaka. Älskade barn.







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?