Ett försök till mer sömn
Vardagsliv

Nattens försök till mer sömn var lättare sagt än gjort. Trots större mängd mat och senare läggning märkte vi ingen skillnad. På något vis känns det inte värt att kämpa med att hålla honom vaken en extra timme på kvällen om det inte påverkar hur han sover om natten. Det är en timme som jag och Daniel annars får ensamma med varandra. 

Just nu ligger Theodor och snarkar (ovanligt högt på grund av täppt näsa) medan jag läser ikapp bloggar. Egentligen borde jag också försöka sova efter ännu en k a t a s t r o f natt och sämre mående. Vad är det som händer? Om det här inte är sexmånadersfasen och istället en dålig vana behövs x antal kilon concealer på den här mamman i fortsättningen. Jag vet inte hur jag ska orka ta hand om bebis, sköta hushållssysslor och lyckas bli frisk utan sömn. 

Snälla Theodor inatt kan du väl tänka lite på mamma och pappa så ska du se att vi kommer vara SÅ mycket roligare att leka med.







 Nathalie

Vi har haft mellan 5-15 uppvak varje natt senast två månaderna... Först nu vid 7 månader verkar det vara påväg åt rätt håll. Inatt vakna han bara 2 gånger vilket man får vara nöjd med nu!har tyvärr inga tips att ge mer än att härda :/

Svar: Då finns det hopp iaf! :) Men jäklar så jobbigt och påfrestande det är. Vaknar er lille och vill äta eller bara få napp/tröst? Kram
Sandra



URL:


 Emilie

Men vilken fin apa då!!



URL: http://emilies.blo.gg


 Barnbloggsystrar

Känner såväl igen mig. Min lilla prinsessa på 15 månader är världens piggaste bebis. Det för med sömn tycks vara överskattat enligt henne ;)

Svar: Överskattat med sömn är det här med haha! Tur att dom små liven är alldeles underbara och att man hittar kraft ändå :)
Sandra



URL: http://barnbloggsystrar.spotlife.se


 Barnbloggsystrar

Haha, nu är jag bra trött alltså! Inte 15 månader, hon är ju 15 veckor!



URL: http://barnbloggsystrar.spotlife.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?