Fredag & lördag.
Vardagsliv

Som ni redan vet festade vi till det i fredags. Theodor spenderade natten hos sin mormor medan vi började kvällen hemma hos oss med Sebaztian och Isabell för att vid åtta sammanstråla med Michael och Lisette. Gemensamt åkte vi hem till Daniel och Cecilia som hade anordnat med födelsedags-/inflyttningsfest. Ett hejdundrande kalas som fick mig att bli taggad till tusen och jag bestämde mig för en utekväll på krogen. När vi ändå var barnfria tänkte jag på att ha det så kul jag bara kunde och gick all in på dansgolvet till mohombi som gästspelade. Detta var något utöver det min kropp är van vid, därav den vidriga baksmällan.

I lördags blev jag inte människa fören sent på kvällen och då var det bara att dra på smilbanden och bege sig till ytterligare ett firande. Lisette som har fyllt år och tagit sitt efterlängtade gesällbrev var kvällens värdinna. Denna kvinna om någon kan ordna med fester. Temat var huvudbonad och dom allra flesta hade matchande utklädnader till. En sopsäck att dra över huvudet vore något för mig. Efter snittar, kex och gofika tog familjen på tre bilen hem och somnade gott.










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?