Fredag.
Vardagsliv

Vi har fått sova hyffsat inatt. Theodor vaknade 3 gånger vilket var bättre än förväntat. Jag var inställd på att sitta och hyscha och vagga hela natten. I dag mår vi bättre. Lilleman är mycket piggare (peppar, peppar) och inte alls lika snorig och kinkig. Jag vågar knappt skriva det, kan det bara ha varit en endags förkylning? Igår blev han iofs sämre vid lunch så vi ropar inte hej än. Just nu ligger vi i sängen och vilar efter morgongröt och bad.

Om Theodor inte visar några tendenser på sjukdom idag är det menat att jag och min stora kärlek ska på fest. Det var inte igår! Theodor ska umgås och sova hos sin mormor medan vi får en "vuxenkväll". Jag är lite nervös över att lämna bort min prins och speciellt över natten. Jag litar inte på någon så mycket som jag litar på min mamma men det är alltid jobbigt att vara ifrån Theodor. 

Fotograf: Anna Kubel.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?